Oto 20 wyrażeń używanych w okresowej ocenie pracowników agencji PR i ich prawdziwe znaczenia:
1. komunikatywny/a, czyli nie można go/jej oderwać od telefonu.
2. miły/a, czyli nie krzyczy na dziennikarzy.
3. wyjątkowo uzdolniony/a, czyli jeszcze nie zaliczył/a większej wpadki.
4. dokładnie analizuje problemy, czyli niezbyt rozgarnięty/a.
5. praca jest dla niego/niej najważniejsza, czyli nikt nie chce umówić się z nim/nią na randkę.
6. towarzyski/a, czyli często zagląda do kieliszka.
7. towarzyska rodzina, czyli mąż/małżonka też często zagląda do kieliszka.
8. samodzielny/a w pracy, czyli nikt nie wie co robi.
9. kreatywny/a, czyli potrafi wytłumaczyć wszystkie swoje pomyłki.
10. rozważny/a, czyli nie potrafi podejmować decyzji.
11. ostrożny/a, czyli odzywa się raz w tygodniu.
12. potrafi bronić swego zdania, czyli uparty/a jak osioł.
13. dokładny/a, czyli czepia się szczegółów.
14. spostrzegawczy/a, czyli odróżnia kserokopiarkę od niszczarki.
15. ma zadatki na lidera zespołu, czyli jest wysoki/a.
16. potrafi szybko ocenić sytuację, czyli ma wyjątkowe szczęście.
17. dobrze zna angielski, czyli OK.
18. ma poczucie humoru, czyli zna dużo sprośnych dowcipów.
19. ambitny/a, czyli zrobi wszystko, żeby dostać awans.
20. bardzo lojalny/a, czyli chętnie zmieni pracę.
Masz za sobą taką lub podobną rozmowę? Napisz w komentarzu jak było. :-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis czeka na Twój komentarz.