sobota, 20 lutego 2016

10 zasad budowania mocnej marki przez agencję PR

1. W usługach PR liczy się tylko to kim jesteś i co potrafisz zrobić dzisiaj, nie to kim będziesz lub co zrobisz jutro.

2. W prawie ważna jest sprawiedliwość. W rachunkowości liczby. W wojsku odwaga. Na budowie maszyny. W PR ważne jest bycie pierwszym.

3. Klient powie, że kupił samochód, bo jest bezpieczny lub mało pali, ale tak naprawdę chodzi o to jak się w nim czuje. Ludzie pracują z ekspertami PR, których lubią.

4. Klienci przychodzą do agencji PR, bo mają problemy biznesowe – nie wizerunkowe. Pacjenci przychodzą do lekarzy, bo potrzebują lekarstwa i nadziei – nie wykresu EKG. Klienci nie chcą wiedzy PR – chcą rozwiązań swoich problemów.

5. PR buduje się na osobistych doświadczeniach. Jeśli lekarz spóźni się na wizytę u pacjenta, mechanik pomyli się w rachunku za naprawę auta, policjant nie złapie złodzieja, żaden PR nie zatrze złego wrażenia.

6. Kapitan Titanica przez kilka godzin nie mógł uwierzyć, że statek może zatonąć po kolizji z górą lodową. Nie ma niezatapialnych firm. Nie ma marek odpornych na każdy kryzys.

7. Watykan ma tylko 110 żołnierzy i jest najbardziej wpływowym państwem na świecie. Nie lekceważ siły idei.

8. Prawda dla dziennikarza to informacje, które zdąży zebrać przed terminem oddania artykułu do druku.

9. Reklama jest szybka, ale ludzie wierzą w to, co przeczytali w gazecie i zobaczyli w telewizji.

10. Każdy dzień jest wyjątkowy – nie powtórzy się przez najbliższe 100 lat. Zrób dziś coś wyjątkowego dla swoich klientów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis czeka na Twój komentarz.