Jak długo pracujesz w public relations? Tydzień? Rok? 10 lat?
Masz wrażenie, że za długo?
Oto 15 sygnałów, że pracujesz w PR za długo:
1. Idziesz do pracy wkurzony, dzwonisz do dziennikarza wkurzony, pijesz kawę wkurzony, prowadzisz zebranie wkurzony, jesz kanapkę wkurzony i idziesz spać wkurzony.
2. Nikt w agencji nie mówi Ci po imieniu.
3. W swoim biurze masz bokserski worek treningowy podwieszony do sufitu.
4. Na spotkaniu Twojego klienta z dziennikarzem potrafisz nie odezwać się ani słowem.
5. Nie dziwi Cię kiedy w czasie godzinnej prezentacji nikt nie zadaje żadnego pytania.
6. Znudziło Ci się jedzenie w ekskluzywnych restauracjach.
7. Dużo czasu spędzasz w agencji na prywatnych rozmowach z atrakcyjnymi praktykantkami.
8. Nie pamiętasz kiedy ostatnio przeczytałeś coś dla własnej przyjemności.
9. Wiesz więcej o prywatnych problemach reporterów lokalnej gazety niż o tym, co myślą Twoi najbliżsi.
10. Uważasz, że na Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie przyjeżdżają sami nudziarze.
11. Na swoim profilu na Facebooku masz codziennie nie mniej niż 15 nowych krytycznych wpisów.
12. Nie widzisz nic dziwnego w tym, że odwołujesz w ostatniej zebranie, którego przygotowanie zajęło cztery tygodnie.
13. Co najmniej raz w tygodniu cytujesz Einsteina.
14. Kupujesz markowe T-shirty za 300 złotych.
15. Uważasz, że prawda zależy od punktu widzenia.
Uważasz, że praca w PR wyczerpuje? Dlaczego? Napisz o tym w komentarzu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis czeka na Twój komentarz.