poniedziałek, 11 maja 2015

15 sygnałów, że pracujesz za długo w PR

Jak długo pracujesz w public relations? Tydzień? Rok? 10 lat?

Masz wrażenie, że za długo?

Oto 15 sygnałów, że pracujesz w PR za długo:

1. Idziesz do pracy wkurzony, dzwonisz do dziennikarza wkurzony, pijesz kawę wkurzony, prowadzisz zebranie wkurzony, jesz kanapkę wkurzony i idziesz spać wkurzony.

2. Nikt w agencji nie mówi Ci po imieniu.

3. W swoim biurze masz bokserski worek treningowy podwieszony do sufitu.

4. Na spotkaniu Twojego klienta z dziennikarzem potrafisz nie odezwać się ani słowem.

5. Nie dziwi Cię kiedy w czasie godzinnej prezentacji nikt nie zadaje żadnego pytania.

6. Znudziło Ci się jedzenie w ekskluzywnych restauracjach.

7. Dużo czasu spędzasz w agencji na prywatnych rozmowach z atrakcyjnymi praktykantkami.

8. Nie pamiętasz kiedy ostatnio przeczytałeś coś dla własnej przyjemności.

9. Wiesz więcej o prywatnych problemach reporterów lokalnej gazety niż o tym, co myślą Twoi najbliżsi.

10. Uważasz, że na Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie przyjeżdżają sami nudziarze.

11. Na swoim profilu na Facebooku masz codziennie nie mniej niż 15 nowych krytycznych wpisów.

12. Nie widzisz nic dziwnego w tym, że odwołujesz w ostatniej zebranie, którego przygotowanie zajęło cztery tygodnie.

13. Co najmniej raz w tygodniu cytujesz Einsteina.

14. Kupujesz markowe T-shirty za 300 złotych.

15. Uważasz, że prawda zależy od punktu widzenia.

Uważasz, że praca w PR wyczerpuje? Dlaczego? Napisz o tym w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis czeka na Twój komentarz.