Czas ucieka, a Ty nadal nie wiesz czy warto zatrudnić agencję PR.
Chętnie pomogę podjąć decyzję.
Czas rozpocząć współpracę z agencją public relations:
1. kiedy wszystko co związane z PR zaczyna zajmować Ci zbyt dużo czasu lub osoba, której to zleciłeś kolejny raz solennie obiecuje, że zajmie się tym w przyszłym tygodniu... w wolnym czasie...
2. kiedy żaden z pracowników nie pamięta jaka jest misja firmy.
3. kiedy chcesz, żeby WAŻNE osoby dowiedziały się o Twoim nowym produkcie, usłudze, inicjatywie gospodarczej, akcji społecznej, itd.
4. kiedy masz wielu zadowolonych klientów, którzy chętnie opowiedzą o korzyściach z zakupu Twoich produktów lub usług, ale nie wiesz jak przetworzyć te historie na tematy, które zainteresują media.
5. kiedy coraz częściej udzielasz wywiadów bez szkolenia medialnego i zdarzyło Ci się raz powiedzieć "bez komentarza".
6. kiedy korzystasz z wielu kanałów komunikacji takich jak witryna WWW, blogi, media społecznościowe, ale nikt nie dba w firmie o spójne przekazy, jednorodną terminologię i jakość tekstów.
7. kiedy szef zaczyna narzekać, że media coraz częściej chwalą jego głównego konkurenta na rynku.
8. kiedy najlepsi absolwenci idą pracować dla konkurencji.
9. kiedy przestały Ci wystarczać proste informacje prasowe i chcesz pokazać się opinii publicznej jako ekspert skutecznie rozwiązujący problemy swoich klientów, uważny analityk branżowych trendów i wnikliwy komentator zmian w gospodarce.
10. kiedy co miesiąc wydajesz tysiące złotych na różne działania PR, ale nie potrafisz zmierzyć efektów.
Co proponujesz wpisać w kolejnym punkcie? Napisz o tym w komentarzu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis czeka na Twój komentarz.