piątek, 13 listopada 2015

Jesienny audyt współpracy z agencją PR

Jesteś zadowolony ze współpracy z agencją PR? Znasz jej silne i słabe strony?

Koniec roku to dobry okres na krótki audyt public relations.

Warto pokusić się o szczerą ocenę i wprowadzić ewentualne poprawki.

1. Czy agencja PR zna Twoją firmę, branżę i konsumentów nie gorzej od Ciebie?

2. Czy szefowie agencji rozumieją specyfikę pracy w Twojej firmie czy oceniają świat tylko według własnych kryteriów i standardów?

3. Czy pracownicy agencji PR wystarczająco często się z Tobą komunikują?

4. Jeśli nie, dlaczego?

5. Czy wydaje Ci się, że pracownicy agencji są zbyt zajęci obsługą innych firm lub szukaniem nowych klientów?

6. Czy czujesz, że agencji PR zależy na współpracy z Twoją firmą?

7. Szefowie agencji PR kontaktują się z Tobą zawsze kiedy pojawia się jakiś problem czy tylko kiedy mają do przekazania dobrą wiadomość?

8. Agencja PR słucha uważnie Twoich uwag czy upiera się przy swoich pomysłach, propozycjach i rozwiązaniach?

9. Czy agencja dotrzymuje obietnic i wywiązuje się w terminie ze wszystkich zobowiązań?

10. Czy pracownikom agencji PR zależy na sukcesie Twojej firmy?

Odpowiedzi na te pytania nie powinny nikogo zaskoczyć, bo w dobrych relacjach z agencją PR wszystkie problemy są rozwiązywane na bieżąco.

Tam gdzie współpraca nie jest najlepsza obydwie strony wierzą, że problemy – większe i mniejsze – same znikną.

Nie znikną.

Jak oceniasz swoje relacje z agencją PR? Napisz o tym w komentarzu.

PS. Zobacz też "Test jakości pracy agencji public relations".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis czeka na Twój komentarz.