Znasz swoją reputację wśród dziennikarzy, w branży lub lokalnej społeczności?
Bez takiej wiedzy trudno rozwijać firmę, zdobywać klientów i wzmacniać pozycję na rynku.
Niestety, małe i średnie firmy nie doceniają tego, co może dla nich zrobić agencja PR, gdyż wychodzą z mylnego założenia, że PR jest tylko dla dużych firm, które mają więcej do stracenia w oczach opinii publicznej lub tych, które mają do czynienia z sytuacją kryzysową.
Skuteczna strategia PR pomoże nie tylko wyjść obronną ręką z kłopotów, ale także – i przede wszystkim – pokaże jak zdobyć przewagę nad konkurencją, poprawić reputację i zdobyć nowych klientów.
Im bardziej znana jest Twoja firma, tym większy ma wpływ na kształtowanie opinii klientów i mediów. Jeżeli przystąpisz do budowania pozytywnego wizerunku i mocnej marki przed kryzysowym wydarzeniem, łatwiej będzie obronić dobre imię.
Każda firma – duża, średnia i mała – ma coś ciekawego do opowiedzenia.
Opracowałeś innowacyjną metodę sprzedaży produktu, dzięki której możesz obniżyć jego cenę? Zwiększyłeś zatrudnienie, wygrałeś ważny przetarg, zdobyłeś cenną nagrodę?
Jesteś małą, lokalną firmą, która wygrała z globalnym konkurentem? Prowadzisz wartościową akcję społeczną?
To prawda, że media interesują głównie krytyczne informacje, ale jeśli zaproponujesz im pozytywny, aktualny i ciekawy temat też o tym powiedzą.
Agencja PR pomoże napisać informacje prasowe, opracuje kluczowe przekazy w wywiadach dla mediów, skontaktuje z reporterami i przeszkoli jak z nimi rozmawiać. Możesz liczyć także na wsparcie w napisaniu fachowych artykułów dla prasy branżowej i publikacji wpisów w mediach społecznościowych.
Czego jeszcze oczekujesz od agencji PR? Napisz o tym w komentarzu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis czeka na Twój komentarz.