Tylko dzisiaj 70% taniej dla naszych fanów na Facebooku!
W pierwszej fazie rozwoju mediów społecznościowych marketingowcy uważali, że mogą wykorzystać je do sprzedaży za pomocą technik sprawdzonych w mediach tradycyjnych. Niektórzy nawet cieszyli się, że wraz z dynamicznym rozwojem nowych mediów uda im się dotrzeć do coraz większej grupy odbiorców.
I srodze się zawiedli, bo użytkownicy mediów społecznościowych nie lubią reklam.
Obserwuję kampanie promocyjne na Facebooku (informacje prasowe, artykuły, infografiki i video), których intencją jest wywołanie "masowego zainteresowania". Wiele z nich zawodzi, bo są na bakier z normami mediów społecznościowych.
Skuteczny marketing polega na uważnym słuchaniu tego, co się mówi online, trafnej analizie problemów i włączaniu się do dyskusji.
Jeśli to, co powiesz będzie ciekawe i przekonujące, ktoś w pewnym momencie zauważy Twój produkt lub usługę i zechce opowiedzieć o tym innym użytkownikom. Odpowiadaj na pytania i pomagaj rozwiązywać problemy.
Jeśli Twój produkt jest dobry (lepszy od konkurencji?), społeczność sama zajmie się jego promocją online.
Ja sprzedaję przede wszystkim u siebie w sklepie internetowym i to jest główne źródło. Jednak na początku musiałam mieć płatności online https://www.cashbill.pl/ gdyż bez nich nie byłoby możliwości przyjmowania płatności od klientów.
OdpowiedzUsuńNie do końca zgodzę się z tym, co napisałeś. Reklama na portalach społecznościowych może być skuteczna - kampania musi jednak zostać przeprowadzona z głową. Jeśli sami nie wiemy, w jaki sposób ustawić parametry kampanii, lepiej powierzyć, to zadanie profesjonalnej firmie, którą jest między innymi http://tearsofjoy.pl/social-media-marketing/
OdpowiedzUsuńAkurat ja jestem zdania, ze dziś internet jest świetnym miejscem do tego, aby się reklamować ze swoim biznesem. Tym bardziej, że jak jeszcze czytałam na stronie https://megasonic.pl/pozycjonowanie-seo-czy-to-sie-oplaca/ to również samo pozycjonowanie SEO jest dość mocno interesującym działaniem.
OdpowiedzUsuńKażda forma sprzedaży jest ok tylko potem trzeba się wywiązać odpowiednio z takiej umowy sprzedaży. Przesyłkę z towarem przesłać dobrze zabezpieczoną, na przykład przy pomocy taśm https://tcmservice.pl/pl/tasmy-pakowe . Terminowo, zgodnie z umową z klientem. Tak aby obie strony były zadowolone.
OdpowiedzUsuń