Wyobraź sobie, że wszystkie ptaki mają takie samo upierzenie, wszystkie chmury mają ten sam kształt i wszystkie owoce mają ten sam smak. Kto chciałby takiego świata?
Nasza kultura docenia wyjątkowość, nagradza za oryginalność, promuje największych i najmniejszych. Średniacy giną w tłumie.
Oto 15 powodów dlaczego potrzebujesz PR:
1. Media mówią dobrze tylko o Twojej konkurencji – mimo że jej produkty są gorsze i droższe.
2. Uważasz, że dziennikarze zawsze napiszą to, co chcą i rozmowa z nimi to strata czasu.
3. Boisz się rozmawiać z dziennikarzami.
4. Nie rozumiesz dlaczego dziennikarze nie wykorzystują Twoich informacji prasowych.
5. Nadal wysyłasz mediom informacje prasowe faksem.
6. Sądzisz, że dziennikarze wolą prezenty od ciekawych informacji.
7. Dziennikarze nie znają Twojego rzecznika prasowego.
8. Nie wiesz co klienci i konsumenci mówią o Twoich produktach i/lub usługach w mediach społecznościowych.
9. Mimo wielu krytycznych komentarzy o Twojej branży w mediach i serwisach społecznościowych uważasz, że to nie wpłynie na Twoje wyniki sprzedaży.
10. Nie rozumiesz dlaczego najlepsi absolwenci szkół wyższych wolą pracować dla konkurencji.
11. Kiedy potencjalny klient wpisuje nazwę Twojej firmy w Google, na pierwszym miejscu widzi Twoją konkurencję.
12. Nie masz zielonego pojęcia jak rozmawiać z fanami w mediach społecznościowych.
13. Na firmowym blogu piszesz tylko o swoich produktach i/lub usługach.
14. Nie masz aktualnego planu zarządzania sytuacją i komunikacją kryzysową.
15. Masz plan kryzysowy, ale nie miałeś czasu go przećwiczyć.
Jeśli potrzebujesz PR, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.
PS. Zobacz też "Chcesz PR?"
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis czeka na Twój komentarz.