Kiedy ostatnio oceniałeś skuteczność swojego programu PR?
Nie masz takiego programu? Dlaczego?
Przygotuj listę celów jakie chciałbyś osiągnąć dzięki PR i szczerze opisz sytuację w jakiej jesteś w tej chwili.
Oto 11 sugestii co możesz osiągnąć dzięki dobremu programowi PR. Na początek wybierz trzy najważniejsze cele – być może sam dodasz coś do tego zestawienia.
Oczekuję, że dzięki PR...
1. zwiększę zaangażowanie pracowników i przyciągnę najlepszych absolwentów wyższych uczelni,
2. poprawię wyniki finansowe,
3. zwiększę liczbę zapytań o moje produkty i/lub usługi,
4. ochronię i wzmocnię reputację w sytuacji kryzysowej,
5. zwiększę rozpoznawalność marki,
6. utrwalę wiedzę konsumentów o tym, co wyróżnia naszą ofertę,
7. poprawię jakość komunikacji z mediami, które piszą o naszej branży,
8. przygotuję skuteczny program monitoringu zagrożeń, który pomoże zapobiegać sytuacjom kryzysowym,
9. opracuję plan komunikacji kryzysowej w mediach społecznościowych,
10. zbuduję własny zestaw mediów (strona WWW, blog i profile w mediach społecznościowych),
11. zdobędę inwestorów.
Jak oceniasz skuteczność swojego obecnego planu PR? Jak mierzysz efekty?
Zastanów się w czym jesteś najlepszy. Jaki nowy trend wpływa na to, co robisz? Jak to zmienia branżę?
Zadzwoń do reportera, który pisze o Twojej branży. Umów się na wywiad. Każdy reporter szuka nowych tematów.
Jak powiedział Albert Einstein: "Szaleństwem jest robić tą samą rzecz i oczekiwać różnych rezultatów."
Co chcesz i możesz zmienić w swoim programie PR? Napisz o tym w komentarzu.
Potrzebujesz pomocy w przygotowaniu nowego programu PR? Prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis czeka na Twój komentarz.