Ludzie przepadają za podziękowaniami. Mnie też sprawiają przyjemność i wiem, że również je lubisz.
Staram się reagować na każdy komentarz w mediach społecznościowych, w którym pojawia się moje nazwisko i odpowiadam na wszystkie pytania.
Media społecznościowe rozwijają się dzięki aktywnej komunikacji w grupie. Osoby, które chętnie pomagają i mądrze komentują są lubiane i zyskują nowych fanów.
Są też tacy, którzy publikują na Twitterze i Facebooku wyłącznie automatyczne wpisy i nie przejmują się komentarzami innych użytkowników. To nie robi korzystnego wrażenia, bo dlaczego miałbyś robić interesy z kimś kto lekceważy dobre obyczaje?
Nie musisz odpisywać od razu, szczególnie jeśli komentarzy i pytań jest dużo. Zupełnie wystarczy odpowiedź w ciągu 24 godzin, ale nic złego w szybkiej reakcji na pytanie kiedy właśnie siedzisz przy komputerze. Wyobraź sobie to zaskoczenie po drugiej stronie.
Nawet negatywne komentarze (a może właśnie takie) wymagają odpowiedzi. Krótkie, spokojne i rzeczowe wyjaśnienie będzie pozytywnie przyjęte przez obserwatorów rozmowy, a Ty – przy odrobinie szczęścia – może stracisz krytyka i zyskasz nowego fana.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis czeka na Twój komentarz.