wtorek, 16 grudnia 2014

6 narzędzi ułatwiających komunikację online

Z niepokojem patrzę jak wydłuża się czas jaki spędzam w serwisach społecznościowych. Dlatego coraz chętniej korzystam z narzędzi ułatwiających komunikację online.

Oto sześć serwisów, które też mogą Ci pomóc:

1. Buffer – serwis pomaga zaplanować optymalny czas aktualizacji treści w mediach społecznościowych. Po rejestracji i integracji z kontami na Facebooku, Twitterze i LinkedIn możesz wybrać najlepszy moment wysyłki wpisów do każdego serwisu.

2. Tweetdeck – serwis pomaga w monitoringu wpisów i ułatwia prowadzenie konwersacji i udostępnianie wpisów innych użytkowników. Bezcenny jeśli obserwujesz ponad 50 osób.

3. Tweriod – serwis sugeruje po analizie aktywności Twoich znajomych na Twitterze optymalne godziny aktualizacji statusu w tym serwisie.

4. Manage Flitter – narzędzie, dzięki któremu wyszukasz nieaktywne profile na liście znajomych i osoby, które nie śledzą Twoich wpisów. Możesz też ustalić najbardziej i najmniej aktywnych użytkowników.

5. Articulate – idealny zestaw narzędzi do przygotowania kursu online, na przykład instruktażowego video, które możesz wykorzystać na blogu lub podczas sesji szkoleniowej. Nie musisz martwić się o makijaż i fryzurę, gdyż nagrywane jest tylko to, co widać na monitorze. Maksymalny czas nagrania 5 minut.

6. Scribd – serwis wykorzystywany do dzielenia się plikami PDF na blogach i stronach WWW. Teraz także możliwość udostępniania treści znajomym na firmowym profilu na Facebooku.

Jaki jest Twój ulubiony serwis ułatwiający komunikację w mediach społecznościowych? Napisz o tym w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis czeka na Twój komentarz.