Czy trudno jest Ci skontaktować się z Twoją agencją PR? Czy zdarzyło się, że przez tydzień lub dwa nie miałeś od niej żadnej wiadomości?
Jeśli odpowiedziałeś pozytywnie choć na jedno z tych pytań, radzę zastanowić się czego oczekujesz od agencji.
Dobra agencja PR jest jak rekin: musi się stale ruszać. Rekiny nie mają pęcherza pławnego – gdyby przestały pływać, opadłyby na dno.
Jeżeli zdecydowałeś się współpracować z agencją PR, powinna być do Twojej dyspozycji codziennie o każdej porze dnia. Jeśli nikt w agencji nie odpisuje na e-maile i nie odpowiada szybko na pytania, agencja powinna zmienić branżę.
Nikt nie przepada za pracą w weekendy lub dni świąteczne, ale w epoce smartfonów, które każdy nosi przy sobie, kontakt z agencją nie powinien sprawiać żadnego kłopotu.
W przypadku nagłego i wymagającego szybkiego działania wydarzenia przedstawiciel agencji PR powinien być zawsze do Twojej dyspozycji – nawet jeśli jest w tym momencie daleko od miejsca akcji.
Public relations jest ulicą dwukierunkową – potrzebna jest regularna wymiana informacji pomiędzy agencją i jej klientem. Co tydzień agencja PR powinna wysyłać klientowi krótkie raporty o postępie prac – o sukcesach i trudnościach.
Czy tak właśnie komunikuje się z Tobą Twoja agencja PR? Napisz o tym w komentarzu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis czeka na Twój komentarz.