Od agencji public relations oczekuje się kreatywności, twórczych pomysłów i oryginalnych rozwiązań.
Czy to znaczy, że u praktyków PR nie działa "wewnętrzny cenzor"? To, co się dzieje w lewej półkuli mózgu nigdy nie torpeduje świeżych pomysłów? Głos wewnętrzny nie ostrzega: "Nie idź tą drogą!"?
Kreatywność w PR nie lubi stawiania sprawy na ostrzu noża. Nie przepada za dyktaturą siekiery.
Przeczytaj poniższe stwierdzenia i zapytaj siebie: "Jak często używam tych wyrażeń?" Czy pomagają tworzyć nowe, wartościowe i oryginalne pomysły?
1. "Już tego próbowaliśmy."
2. "To nie pasuje do naszej firmy."
3. "To jest za drogie."
4. "Nie wiadomo czy to się sprawdzi."
5. "Odłóżmy to na razie do szuflady."
6. "Nie mamy na to czasu."
7. "Nie widzę związku."
8. "To się nie sprawdzi w tym zespole."
9. "To zbyt radykalna zmiana."
10. "Media się na to nie zgodzą."
11. "To jest sprzeczne z naszymi procedurami."
12. "To niemożliwe."
13. "Halo! Ziemia!"
14. "To mi się nie podoba."
15. "Masz rację, ale…"
16. "Możemy o tym pomyśleć za dwa lata."
17. "To nas wykończy."
18. "Tego nie ma w budżecie."
19. "Ktoś to kiedyś już zrobił?"
20. "Zarząd tego nie zatwierdzi."
21. "Pomysł rewelacyjny, ale niepraktyczny."
Jak często w Twojej firmie słyszysz takie stwierdzenia? Jakie są skutki? Ile to kosztuje? Napisz o tym w komentarzu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis czeka na Twój komentarz.